Trening cardio na siłowni plan

Trening cardio na siłowni planTrening cardio to doskonały plan treningowy dla wszystkich tych, którzy pragną poprawić kondycję, zadbać o sylwetkę i cieszyć się dobrym zdrowiem. Trening cardio jest przeznaczony dla wszystkich, niezależnie od stanu zaawansowania sportowego: dla kompletnych nowicjuszy, którzy ze sportem ostatni raz mieli cos w wspólnego na lekcjach wuefu oraz dla zaawansowanych. Efekty mogą być zauważalne już po kilu pierwszych sesjach. Trening cardio na siłowni może obejmować wszelkiego rodzaju biegi czy podbiegi na bieżni, na orbitreku, steperze czy jazdę na rowerku. Orbitrek jest dobrym przyrządem dla osób poczatkujących lub tych z dużą nadwagą bowiem nie nadwyręża stawów i tak przeciążonych. Trening cardio i jego intensywność musi być dobrana indywidulanie. Najskuteczniejsze efekty trening cardio daje wtedy, kiedy ćwiczymy w obszarze aerobowym (65-80% tętna maksymalnego. Przykładowy plan dla osób nowych może zawierać: orbitrek, rowerek stacjonarny, bieżnia, ergometr, stepper i na zakończenie trucht. Ważne jest niedługi odpoczynek miedzy ćwiczeniami, aby utrzymać podwyższone tętno.